8 aydır ekran vermemek için direniyorum ama çok yetersiz kalıyorum sanırım bebeğim sıkılıyor.Evden çoktan geçtim.Uyku vs saatlerine çok dikkat ediyorum geçirmiyorum.Uyanıyor altını temizleyip hemen emziriyorum oyuncak kitap parmak kukla şarkı söyleme dans etme yapmadığım şey kalmıyor gün içinde ama yine huzursuzlanıp ağladığı oluyor evet biliyorum imkansız ağlamayan bebek ama emeğimin karşılığı alt açarken ağlamak değil bence yada giydirilen çıkan kriz neyi nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum.Dokulu hikaye cırt cırtlı oynayan gözlü almadığım kitap kalmadı diyebilirim hepsini kullanıyoruz.Ben o kadar uğraşırken eşim yatarak yanına alıp sadece konuşup bir saat boyunca onu oyalabiliyor şok içinde kalıyorum.Çok sıkıldığı yerde kanguruya takıp market geziyorum yada bebek arabasına koyup parka gidiyorum.Normal olanı mı yaşıyorum ne yapayım bilemiyorum.Anneme yada başka yere gideyim değişiklik olsun diyorum bu seferde uyku süreleri kısalıyor beşiğinde yatmadığı için rahat edemiyor.Acaba günü oda oda mı bölsem oyun çiti matı vs.aldım.Sabah yatak odasında öğleden sonra çitte daha sonra matta vs mı vakit geçirse hep aynı şeyi mi yapsak gerçekten bunları düşünüp duruyorum.2-3 çocuğu olanlara deli gözüyle bakıyorum artık çünkü gerçekten çok zor…