Eed7 Bu konuda deneyimli olanlar var mı?Nezaman yemeye başladınız ve günde kaç tane gerçekten merak ediyorum arada fark varmıydı 🤗
Mrvkoz Eed7 bende beş tane yiyorum 😊 bana da büyüklerim söyledi son haftalarda 4-6 arası yemek doğumu kolaylastırırmıs
dddy Eed7 ben doğumdan 2 ay önce yemeye başladım kendi sancımla doğuramadım ama açılmam ve doğumum çabuk olmuştu