ylnydgd Kese yuvarlaksa kız, fasulye gibiyse oğlan deniyor. Ama benim kese fasulyeydi tam olarak bebeğim kız
gokcenurakmaz ylnydgd aynen valla benimde fasulye gibiydi kız oldu ama ben hislerimde güçlüyüm atmak isteyen atsın tahmini ederim