@aybalasmom yani ben Nil Gülce isminde karar kılmıştım. Bana Gülce Nil daha uyumlu dedi birkaç arkadaşım. İster istemez insan etkileniyor, ömür boyu kullanacak bu ismi sonuçta. İlk oğlumun ismide iki isim koyduk malesef. Yoksa asla iki isim taraftarı değildim, Gülce koyacaktım sadece ama oğlumun iki ismi olunca ileride kızımda bana neden iki isim koymadınız demesin diye iki isim koymak istiyorum🤭 Gülce ismini çok beğeniyorum, Nil Gülce deyince içim ısındı ikisi yanyana ya ne bileyim olumsuz duyunca etkileniyorum :))