kedi-tozu Merhabalar, dokturum bana 2 hafta önce kullanmaya başla demişti ama benim geçen hafta sezeryan tarihim.belli oldu, bu hafta içinde , tam 6 gün var başlamalı mıyım ? Şuan herhangi bir kuruluk vs hissetmiyorum gerek var mı kullanmaya ?
Bebivekedi kedi-tozu isteriniz kullanın sonradan çok acı çeken kişi duydum erkenden önlem almak iyi olabilir
Kikiriki kedi-tozu ben başlamıştım 1 hafta önceden ama bence önce başlamanın etkisi yok ben emziremwdim henüz bebeğim küvözde sadece süt sağıyorum ilk 3 gün hep yara oldu tahriş oldu ama üstüne sürünce hemen düzeldi kanama vs olmadı şu anda da bir sorun yaşamıyorum sağmaya devam ediyorum ama önce kullanmanın faydası Ylk gibi