Doktora sordum kızlar bana iğneli öneren değil başka bir doktora sordum her doktorun yöntemi farklı ben 36 saat derim başka bir doktor 24 saat sonra der dedi peki bu ay yine çatlatma iğnesi yapacak mıyız dedim ilaçların etkisi 1 ay daha devam ediyormuş bu ay serbest takılın önümüzdeki ay gel dedi