Merhaba arkadaşlar 27+1 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini 2 gündür çok az hissediyordum bazen de hiç hissetmiyorum bu normal mi her hamilelelik tabi ki farklı ama arkadaşlarım falan net hissediyordum bazen hiç durmuyor deyince ister istemez korkuyorum haftamız hemen hemen aynı