senatnc Herkese selam 5+3 deyim kese göründü ancak doktorum önlem amaçlı progestan başlattı birkaç gündür günde bir kere olacak şekilde üç beş damla kadar sütlü kahve renginde akıntı geliyor. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Çok endişeliyim
Tugceaker senatnc yaşamadım ama yerleşme kanaması olabilir baktın kanaman devam ediyo bir kadın doğum doktoruna görün derim
Admsarzu Kanama kırmızıya dönmediği sürece çok aşırı ağrı olmadığı sürece korkmana gerek yok. Bolca dinlen ağır iş yapma uzan hep progestani da atlatma geçer zamanla