Merhaba , kimle dertleşeceğimi bilmediğim için buraya yazmak istedim. 09.09.2025 Salı günü aniden 35 haftalık doğum yaptım ve bebeğim şuan küvözde . Belki daha önce konuştuklarımız vardır hamilelik sürecim bile hep sorunlu sıkıntılı zorlu geçiyordu ve doğum aniden olunca bebeğim bi anda benden gidince ne düşüneceğimi şaşırdım kaldım. Sürekli üzülüp ağladığım için sütüm bile hala olmuyor ve bebeğimi o halde görüp bırakıp gelmek çok zor 😞 Bu haftalarda doğup küvöz süreleriniz ne kadar oldu acaba? Bebeğim sağ Salim yanımda kalsın kaç günde çıktığının hiçbir önemi yok elbette ona bisey olacak korkusuyla nerdeyse günlerdir hiç uyumadım . Buraya böyle içimi dökmek istedim kusura bakmayın konuşmaya ihtiyacım vardı.. Lütfen postu gören herkes Allah rızası için bebeğime dua edebilir mi 🤲🏻