nlnrmk 21rose21 12+5 te 2li taramada doktor erkek bebek dedi ve net konuştu demin açtığım konu ama yazan olmadı 🥹
minikbaby20 21rose21 kızımda devlet hastanesinde 11. Haftada belli oldu bu hamileliğimde de aynı doktor 12. Haftada erkek dedi bakalım
Mlkktsl 21rose21 ya evet sürekli merak içinde oluyor insan 🥰 bana doktorum 12. Haftada %80 kız dedi. 16. Haftada pipisi gelişmeye başladı. Doktor bile şaşırdı yani 🫣🥰 Rabbim hayırlı evlat nasip etsin. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻♥️
busra723_ 10 uncu haftada yım ama o kadar karışik ki ne hissettiğimi bilmiyorum bazen kız hissediyorum bazen erkek😂😅
suleferhat minikbaby20 kız genelde kendini geç gösterir diyorlar ama bende dün gittim kontrole 11+4 doktor güçlü tahminim var dedi ama soyletmedim simdi de çok pişmanım bende erkeğe yorumladim erken belli oldu diye
bayantulaa 21rose21 12 de özel erkeğe benziyor dedi 14 haftamdayim devletteki de erkeğe benziyor dedi 17 haftada gideceğim özele tam belli olur artık
21rose21 @"Mervekaram22 benim ilki erkek ikincisi kız istiyorum ve çok merak ediyorum. Allah içimi biliyor ama hayırlısı artık. Erkek kelimesini duyunca umarım ağlamam.
nlnrmk 21rose21 11 14 haftaları arasında yapılır bebeğin rikli hastalıkları var mı ultrasonda bebeğin ölçümleri yapılır ve anneden kan tahlili alınıyo bana öyle yapıldı yani