Kızlar merhaba, 32+1 olduk, son bir kaç gündür aşırı göğüs hassasiyeti yaşıyorum ve damla damla bazen atletimde süt damlası akıyor göğsümden, bu arada 2. Gebeliğim. Erken doğum riski falan yok sadece merak ettim ve bebek yalancı sancılar yüzünden kendisini aşırı kasıyor 🤦♀️sizce neden olabilir böyle bir sey yasayan var mı?