aaleynaaaag
Kalp atışı duyunca söylemiştik ailelere. 8.hafta da isyerinden arkadaşlara felan söyledim. 12 de bayramda herkese söyledik ve 12 de kalbi durdu.
Şimdi ilk kanı verince anneme ver kardeşime söyledim. Kalp atışı duyulunca kayinvalidemlerede söylerim. Arkadaş vs söylemeyeceğim busefer