Malefizs Adetime tam bir hafta var belirtilerden şüphelendiğim için erken gebelik testi yaptım bir çizgi var gibi görüyorum sanki sizce?! https://hizliresim.com/cugmg6h
Seloloo Malefizs çok aşırı az şekilde belli sabah ilk idrarla tekrarlamanızda fayda var. Benim cuma öğlen yaptığım negatif, cumartesi sabah belirgin çizgiye dönmüştü 😀
Malefizs Ayrıca pcosluyum kızlar ya heyecanımı mazur görün geçtiğimiz ay ilk kez kendiliğimden regl oldummm
Srp53 Malefizs bazen yalancı pozitif çıkarabiliyor ben de gördüm bi çizgi ama farklı bir marka ile tekrarlayın bence
nurakseki Benimde böyle çıktı anında kan vermeye gittim beta 10 çıktı 😂 Şimdi 16 haftalık oldu. Pcosumda vardı aynı senin gibi 🥹