Kızlar merhaba
Bugün baya bi grip olmuşum hastaneye gittim doktor serum yazdı hamile olma ihtimaline karşın önce beta hcg istedim . Sonuç 1,20 çıktı 😢 . Reglime daha 5 gün var acaba yükselir mi . En son 19 ağustosta regl olmuştum regl sonrası yumurtlama günü dahil değerlendirmeye çalıştık. 5 gün sonra adet günümde tekrar test yapacağım. Daha önce bu şekilde bir durum yaşadınız mı , yükselme oldu mu?