Aslifatih Hanımlar kabızlık olduğu için test istediler tuvalete çıkmam lazım lütfen yardım edin ne yapabilirim cevaplarınızi bekliyorum
Seden Aslifatih armut ye canim genelde ishal yapar ama şimdi beklediğin icin hemen çıkamazsında, geçmiş olsun.
Aslifatih RdvnMlkn yok zorlamadim canım kabızlık olduğu için hep çıkamıyorum ilk defa kan geldi doktorda bagirsaklarda kanama vardır belki baktir dedi test istedi bugün test aldım çıkamıyorum şimdide 🙄
Gebebebe Aslifatih canım geçmiş olsun bende çok yaşadım. Gece yatmadan 1 bardak kayısı suyu iç. Sabah 9da kalk 4 tane kuru kayısı ye ve bir büyük bardak ılık su iç ve 1 saat uyu. Sonra 10da kalkıp kahavltını yap heemen çıkarsın tek çözümüm bu