Ben de pazartesi günü gidiyorum ben de çok korkuyorum ama belli etmemeye çalışıyorum en başından beri sezeryandan korktum normal istedim ama nasip olmadı ameliyathane ortamı beni aşırı geriyor daha önce 2 kere kürtaj oldum o yüzden travmatik bir anısı var ellerimi fln bağladıklarını hatırladıkça panikliyorum ama bu sefer en azından sonu güzel sonunda bebeğim doğacak diye düşünüp kendini rahatlatmaya çalışıyorum ama o ameliyathane gözümün önüne geldikçe bi kötü oluyorum