Klc123 merhaba benim ilk gebeliğimde öyleydi doktorum sancıyla vs döner demişti onun harici bir kaç doktora gittiğimde de dönmez tam makat duruş demişlerdi ben yine de doktoruma güvendim fakat malesef dönmedi ve sezeryan oldum bence bunu kafaya takmayın bebek nasıl gelmeköistiyorsa öyle gelecektir sağlıkla kucağınıza alın 🥰