birmayismasali Kızlar 20 haftalık hamileyim bebeğim erkek. birkaç isim arasında kararsız kaldım ama kime söylesem o ne öyle başka isim mi yok tarzı yorumlar yapıyorlar annem bile dahil o yüzden hemen hevesim kaciyor asla karar veremiyorum napicam ya
birmayismasali Bydmrmrv aslında 5-6 isim arasında kalmıştım ama son ikiye düştük gibi ama asla net olarak bu olacak diyemiyorum. Aklimizdaki isimler Yaman ve Asil Aslan ya da sadece Asil
Bydmrmrv birmayismasali bence güzel ❤️🔥sonuç olarak bebeğin annesi ve babası sizsiniz içinize sinen ismi koyun kimseyi dinlemeyin derim 😂 bizde Alparslan koyacağız nasipse cevremdekiker herkeste bu isim var diyorlar ama umrumda değil
Klc123 birmayismasali yanlıs anlamayın ama yaman bence cok yırtıcı böyle gözü kara gibi diğeride hayvan ismi zaten. Asil daha hoş diğerlerine göre.