Ftmn123- bende hep 19:00 da oldum bi dk bile gecikmeden naçizane tavsiyem eğer ilk günleriniz ise tam saatinizde olun ama bi seferlikten bişey olur mu diye sorarsanız iğne arası oluşan saat diliminiz oynar yani ertesi gün 1 saat erken olmuş olursunuz. Ve herkesin bünyesi çok farklı yumurta gelişimini etkileyebilir bu durum o yüzden mesai saati içindeyken asistana bi danışın devlet ise