Ben, dediğim gibi çok fazla kullanmadım, bir düzenim yoktu, umarım herhangi bir sorunum olmaz. İkili tarama testim temiz çıktı Allaha çok şükür, durumumun takipçisi olacağım tabii ki. Ama bu folik asiti yediklerimizden de alıyoruzdur illa ki diye düşünüyorum.