Ağrın yoksa korkma diyen düşük tehdidinden kaynaklı ağrıyı herkes hissetmiyor bunu bilmiyor mu? Lekelenme varsa bunu doktor değerlendirmeli .Ağrısız lekelenme normal diye bi sey yok hem o ağrıyı herkes hissetmez hem de yerleşme kanaması da her kadında olmaz.Lekelenme olduysa randevu almak için tam olarak neyi bekliyorsun bu da ayrı bir trajik durum.Benim başlarda öyle durumum olsa ilk firsatta kadın doğum aciline giderdim kan verirdim .Belki zararsız bir durumdur ama zararlı olma durumunu nasıl göze alabiliyorsunuz pes hamileyseniz bi zahmet hastaneye gitmeye de üşenmeyin ayrıca değerlerin daha çok düşük keseyi birkac gün içinde göremezsin. Naptın doktora gidip en ufak şeyi doktora soramam diyip kapıyı kapatıp çıktın mı ? 😀 Bu arada kontrole gitmek istemiyorsun ama umarım tam bu haftalarda mesela folik asit takviyesi kullanman gerektiğini biliyorsundur.