23hatice23 Burcusut ikinci hamileliğin de 6 ay önce hamile kaldı tabi ben o ara düşündüğümü söylemiştim ama 8 ay falan sonra hamile kalmıştım o benden önce hiç söylemeden baktım hamile 😉
sari_papatyam Burcusut 23hatice23 benim de öyle oldu 😅benim ilki için herkes zaten baskı yapıyordu hadi hadi diye ben de iki üç ay sonra düşünüyoruz inşallah dedim sonra bizim düşündüğümüz zaman gelmeden eltimden müjdeli haber geldi 😁
Burcusut 23hatice23 23hatice23 ahh ben de :) son bi kaç aydır söylüyordum acaba bir çocuk daha olsa vs diye. 2 hafta önce ben öğrendim. 1 hafta önce de o :) sağlıkla doğsunlar inşallah. Çok tuhaf geldi bana sadece bu durum şaşırdım:)
Eylul1987 Ben napayım a dostlar 😂 ilk hamileligimde gorumcemle bir ay vardı ikinci hamileligimde eltimle aramızda iki ay var. Şöyle ki ben onları takip ediyorum ikisinde de ilk önce onlar hamileydi
23hatice23 Eylul1987 benim eltim aynı anda yani 6 ay bende önce hamile kaldı öyle olunca dedi ki bi komşu var o duysa kıskançlıktan oda doğurur dedim ne bilim kıskanıpta dünyaya çocuk mu getirilir 😀😀
sari_papatyam 23hatice23 yani evet isterdim ki biz de bu aralar düşünüyoruz falan desin ben de derdim ne güzel yaşıt olurlar falan ama benim düşündüğümü söylediğim zamanda hamiş kalıp hiç istediğini falan söylememiş olması bana da tuhaf gelmişti 😅
Burcusut 23hatice23 off annem hep der ,biz niye her şeyimiizi hemen söylüyoruz. Millet nasıl saklıyor.:)
Burcusut 23hatice23 ohaa ne alaka. Kıskanan sen misin yani? Vallaaaa kıskanıp dünyaya bir can getirebiliyorsan harika:)) eminim herkesten cokk daha iyi bakıyorsundur
23hatice23 sari_papatyam yani ne diyelim insanlar çok değişik herkesten yeni şeyler öğrenip tecrübe ediyoruz
Burcusut cakirbebek aa çokk az kalmışş sizinkine. Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallahh.. biz konuşmuyoruz ve allahtan uzak oturuyoruz:))
moonmom1 Belki planlı değildir neden öyle düşünüyorsunuz? Görumcem ve eltim hamileyken hamile olduğumu öğrendim ben de ama planlı değildi
Burcusut moonmom1 yooo benimki gayet planlıydı. Onun ki de. Tevafuk aynı aya denk geldik. Benim şaşırdığım olay bu. Yoksa planlı plansız yahut kısmanma vs değil:)