rabiadmr5 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu olup antibiyotik kullanan var mı bebeğin plasenta geçer mi ve bebeği sağlıklı doğan oldu mu?
SuEr_Tu1512 rabiadmr5 Antibiyotik de kullandım. Fitil de, iğne de… Doktor veriyorsa zaten bildiği vardır ki veriyordur. Neden boş yere antibiyotik versin ki, bebeğe zararı olacağını düşünmüyorum daha sana faydası olduğu kadar, bebeğe de faydası var
Herseydenbiktim rabiadmr5 39 haftadayim 4 5 kere toz olarak kullandım ve ayriyeten 20. haftamda mecburi olarak dişim yüzünden 5 6 gün agumentin kullanmak zorunda kaldık. Cok sukur iyiyiz🎀
SuEr_Tu1512 rabiadmr5 Evet ilaçları kullanırken geçiyor, bir kaç hafta sonra tekrarlıyordu. Ona biraz da kendin dikkat etmen lazım. Bol su içmelisin mesela, iç çamaşırını sık değiştirmelisin falan
bbety rabiadmr5 Bu konuda kesinlikle antibiyotik kullanmaktan çekinmeyin enfeksiyondan çekinin ben iki gün önce doğum yaptım idrar yolları enfeksiyonu henüz geçmemişti bebeğimi küveze alacaklardı 5 gün. Yatış sınır değerinin ucundan kurtardık
gizemgul_1 rabiadmr5 enfeksiyon antibiyotiksiz geçmez diye biliyorum, benim kanımda enfeksiyon cıkmıştı kullandım sorun olmadı
melikealtin rabiadmr5 şu an kullanıyorum zaten hamilelere çok düşük veriyorlar öyle ağır bir antibiyotik değil bebeğe enfeksiyon geçmesinden iyidir
mK65- 18 haftalık tüp bebek gebesiyim şiddetli bel ve kaşık ağrım oluyor doktor idrar yolu enfeksiyonu var dedi az sizce o sancı yapar mı bu kadar