User234566 canım Umay ismi bence gayet güzel, önerdiğin ikinci isimleri kulağına okutabilirsiniz. Ancak başka kimse bilmesin. Nenem çocuğun kulağına başka isim de olunmasını ama bunu sadece anne veya babasının bilmesini isterdi. Galiba büyü muska yapanlar için isim çok önemliymiş. Allah yaşatmasın ileride böyle kötü niyetli insanlar olur diye iki isim okutun ama birisi sizde kalsın asla asla kimsenin yanında anmayın derdi. Eğer içinizde kalmasın istiyorsanız böyle yapabilirsiniz 🥰