Kızlar 9+2olduk , ara ara çarpıntı dışında başka bir belirtim yok bi kaç gündür bu normal mi
kurabi çok normal
kurabi normal canım benimde öyle
kurabi çok normal tabiki, ne mutlu size bulantınız hassasiyetiniz yok şanslısınız 🙏💓
3boysmom öyle ama bişey oldu diye endişe ediyor insan