basarratagun mamaaura ve tatlı badem yağı kullanıyordum hiçbir şey yoktu ve ‘vay canına o çatlaksız gebelerden biri olacağım’ diye seviniyordum ta ki 30 lu haftalara kadar. Çatır çatır gidiyor valla şimdi . Bacaklarıma da indi. Mama aura bitti tatlı badem yağı bitmek üzere.Hindistan cevizi yağı, incia dönşümlğ kullanıyorum. Olacaksa oluyor bence.
İncianın içeriğini beğendim. Doğal yağlardan oluşuyor yapısı ve kokusu biraz yoğun. İlk aylarda olsaydım kokusu rahatsız ederdi. Akşam sürsem sabaha hala nemli kalıyor o nedenle beğendim