Kızlar kanamam bitmişti aslında az az akıntım oluyodu ama iki gündür tekrar kanamam başladı ben regl mi oldum anlamadım? İki saatte bir ped doluyor resmen. Emzirmeyenler erken regl olur diyorlar ama ben emziriyorum bi de plasenta parçasi kalmış olabilirmiş sizce regl mi oldum