Duygu_52 Kızlar 26 haftalık oldum henüz bi isim seçemedim kızıma benim beğendiğimi eşim beğenmiyor onun beğendiklerinide ben beğenmiyorum 3 isim arasında kararsız kaldık sizce hangisi daha güzel
Duygu_52 eskus eşim o ismi beğendi ama benim pek içime sinmedi nedense onunda gönlü kalmasın istiyorum oğlum da anne doğa olsun diye tutturdu 4 yaşını geçti oda inşallah Allah sizede nasip eder en kısa zamanda 🌸💕
Sinem011 eskus benim oğlumun ismi Karan sizede fikir olsun şimdide hamileyim kızım olacak kız ismi arıyorum