betul_95 Merhaba arkadaşlar dün doktor kontrolüöde kanama görüldü doktorum progesteron verdi dünden beri kullanıyorum sabah akşam fitil şeklinde ama kullandıktan sonra kasık ağrısı halsizlik oluyor başına gelen var mı?
kyaas betul_95 az önce fitil progestanla alakalı bir posta denk gelmiştim herkes sizin dediğinizi demiş kasıklarda Ağrı normal bence ben hap olarak kullanmıştım bir sıkıntı yaşamamıştım
eniseda betul_95 yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. Kasık ağrısı, halsizlik bazen baş ağrısı ve uyku hali yapıyor. Korkmayın
aysegulozak betul_95 ben agizdan aliyordum baya kafa yapiyordu onu icince uyumam gerekiyordu kendime gelmem icin yoksa disari fln cikamiyordum bas donmesinden
Melisssa3 5 haftalıktan beri kullanıyorum şuan 9+4 deyim fitil olarak günde 2 kere atıyorum ama hiç kasık ağrısı yapmadı bende sabah erken yapıyorum geri uyuyorum akşamda zaten yatarken yapıyorum
betul_95 aysegulozak bi arkadaşım da ağızdan alıyordu onda da aynı etkileri yapıyordu ama bn vajinal yoldan alıyorum bnde de kasık ağrısı halsizlik bel ağrısı falan yapıyo kullandığım andam itibaren hiç birşey yapmak istemiyorum öyle bi halsizlik oluyor