mrvt94
Canım ben 19. haftadayım karnım bazen çok sert oluyor deyince doktorum rahim ağzı uzunluğuna bakmıştı. 37 mm çıktı gayet normal dedi.Eğer 30lu değerler olursa kontrollü gidilmesi gerekli dedi.25 in altına indiğinde ise dikiş atılır diye bilgi vermişti.Sanırım her doktor farklı bişey diyor .Yani benim doktoruma göre 25 altı risk.