Ayceli Kış anneleri Yeni doğan için neler aldınız? en çok zıbın kullanılıyor diyorlar ancak herkes farklı bir şey söylüyor kaç tane almalıyım?
Deletedmom_297 Ayceli kolsuz zıbın aldım kollular zor oluyormuş üstüne kıyafet giydirmek 4 tane yenidoğan aldım 6 tane 0-3 ay aldım şimdilik
Gkczel Ayceli bende birkac takım aldım ama beklemedeyim kıslık takımlar zıbınlar farklı olursa diye sadece astronot mont ve 1.0 tog uyku tulumi aldım kışlık olarak