Hicran94
Malefizs
gorkemakdmr
Kızlar ben hamile kalmadan önce bırakmıştım. Kesinlikle bağımlılık yargılanaraj bırakılabilecek bir şey değil her seyden önce kendinize anlayışlı olmanız lazım ama tabi ki en kisa zamanda da motive olmaniz lazim birakmak için. Bir kere eşiniz dostunuz yaninizda icmeyecek hamile birinin yaninda sigara icmek çok büyük düşüncesizlik ve terbiyesizlik bence. Içmeyin diye siz belirtin yok dinlemiyolarsa ortamdan siz cikin zaten icilen ortamda birakilmiyor. 45 gün biraktim eşim birakmadigi icin tekrar içtim. Eşim aşırı bağımlıydı 2 bucuk paket iciyordu. O sigara birakma ilaciyla 1 ayda birakti. O sayede ben de birakabildim. Ben ilac kullanmadim ama mesela ben dis fircaladiktan sonra, naneli sakiz cignedikten sonra ya da portakal mandalina yedikten sonra sigara icmeyi hic sevmezdim, canim cektikce bunlari yaptim istegim kaçtı. Gün saymak çok işe yarıyor, eşimle söz verdik birbirimize seneye bugünü kutlucaz diye ve hala rüyamızda yanlislikla sigara ictigimizi ve artık o günü kutlayamayacagimizi emegimizin bosa gittigini filan görüyoruz uyaninca seviniyoruz oh ruyaymis diye. Bir de ben hep kendime normalde gereksiz ya da pahali bulduğum seyleri aldim ödül olarak. Dedim sigaraya para vermiyorum kaç gündür atiyorum bir kilo antep fıstığını hak ettim gibi :D ya da tişört ıvır zıvır normalde hosuma giden ama para vermeyecegim seyleri hep aldim sigara icmiyorum hak ediyorum diye. Insallah size de motivasyon olur. Taktik ve motivasyon için yazıp yargılanmışsınız çok üzüldüm. Hepimize sağlıklı bebisler ve doğumlar diliyorum 💗