8 gün sonra benim de sezaryen doğumum var. Daha öncesinde toplam 3 tane operasyon geçirdim: 10 aylıkken, 6 yaşımdayken ve 16 yaşımdayken. Bunlardan sadece 16 yaşımdayken olanı hatırlıyorum tabii ve 8 saatlik bir omurga ameliyatıydı. Fakat hiç operasyon geçirmemişim gibi aşırı heyecanlı ve korkulu hissediyorum, arada ağlıyorum. Genel anestezi olacağım, anestezi doktoruma sondayı uyuşturduktan sonra takar mısınız dedim, genel anestezi olduğu için baştan takmak gerekir gibisinden bir şey dedi. Onu bile kafaya taktım. Yani çok gerginim napsam bilmiyorum.