edabolukbasi3- NST de sancılarım çıkıyor serum takıyorlar düzeliyor 34+5 im şeker de var doğru düzgün bişey de demiyorlar nasıl ilerleyecek bu süreç bilmiyorum belirsizlik çok kötü
nilsumm edabolukbasi3- Geçmiş olsun canım bence riskin varsa doğur bebeğin solunumu iyi değilse 1 hafta falan küvezde kalır sonra alırsın🐣
Bulutlarda edabolukbasi3- Bebeğin kilosu kaç canım şekerden dolayı erken gelişiyor bebekler erken alıyorlar
Catperson edabolukbasi3- üç dakikada bir düzenli sancım olduğunu söyledi geçen hafta doktor, iki gün bir gece hastanede kaldım. Serum ve ilaçlarla sancıları kontrol altına alıp evde ilaç tedavisiyle devam ettiriyoruz süreci. İnşallah zamanını bekler minikler 🙏
edabolukbasi3- benim gibi olan var mıydı süreç nasıl ilerledi düzenli sancılarınıza rağmen eve yolladılar mı
nilsumm edabolukbasi3- Bende de şeker var önceden çok sancım oluyordu şuan olmuyor çok fazla doktor bana diyet vermişti canım sana vermemişmiydi? Birde bebeğimin suyu çok fazla doktor şekerden demişti seninde mi öyle canım?
Esrarslan edabolukbasi3- benim de 50 lerde 40 larda çıkıyordu sürekli açıklık varmı diye bakmak istediler baktırmadım yatış dediler imza atıp çıktım 3 hafta olcak hala doğurmadım en iki gün önce ne sancı çıktı nede açıklık varmış doktorum baktı yani olabiliyor hemen dogurulmuyor canım 😂
edabolukbasi3- nilsumm verdi ama diyete rağmen düşmedi pek suyum normal ama bebek haftasından ileride 38 haftalık 3420 gram
edabolukbasi3- nilsumm bilmiyorum doktor ne dicek ya pazartesi alalım diyecek yada bir hafta daha yat 36 yı bekle dicek 🤷🏻♀️
Catperson edabolukbasi3- 35 haftalıktım, bebek önden de gidiyordu benim. Sizin durumunuzda daha dikkatli olunması gerekiyordur diye tahmin ediyorum :( Henüz küçükler ellerinden geldiğince uzun tutmaya çalışıyorlar bebekleri.
sari_papatyam edabolukbasi3- kilosu iyi olsa da haftası küçük olduğu için ciğerleri tam gelişmemiş olabilir o yüzden içerde tutabildiği kadar tutmak istiyor olabilir doktorun sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
edabolukbasi3- sari_papatyam büyük ihtimalle ama net bişey demesini bekliyo insan nöbetçi doktorlar asistanlar gelip gidiyo herkes gizemli gizemli takılıyo daha hiç bir hazırlığım da yok ona göre yoluma bakıcam
Esrarslan sari_papatyam kesinlikle öyle benimde oğlan da 10 gün önde kilosu da iyi ama haftası küçük olduğu için ne kadar dursa iyi diyor doktorlar ciğerler acısından
edabolukbasi3- Esrarslan benim sancılar 70 80 bugün bi ara 100 e kadar çıktı ve şekerimde var bebeğin haftası ileride açıklık bakmadılar zaten sezaryen olacağım için
edabolukbasi3- Catperson bende de önden gidiyor şu 38 hafta çıkıyor usg de 3420 de kg serumla falan durduruyorlar ama etkisi mi geçiyor nedir yine sancı geliyor bilmiyorum napıcaklar