rabia038 Haftadayız bugün kontrole gittiğimde 2.700 dedi kilosuna 2-3 hafta ilerideymiş dikkat et dedi ama aceba doğuma erken falan alır mı sezaryen olucam zaten
Laviniiaa rabia038 31+3 2080 gr benim bebiko da önde gidiyor ama doktorum dikkat et demedi bugün kontrolüm vardı