Ladyss hayırlı olsun canım 🌸benimde ilk tüp bebekti ikincide tüp bebek oldu ama gelişimi durdu maalesef kürtaj oldum tam bir sene sonra kendiliğinden bende bu çizgiyi gördüm büyük bir mucize senin şuan şaşkınlığını çok iyi anlıyorum insan inanamıyor kalp atışını duyana kadar 😍