Melisssa3 9+4 haftalık hamileyim bulantım, tiksinmem hiç olmadı zaten ama şu 2 gündür sanki hiç hamile değilmişim gibi kasık sızlamam da olmuyor sadece göğüslerime dokununca hafif acıyor endişeleniyorum çarşamba doktor kontrolüm
efnanhiraa Melisssa3 8 haftalık oldum.bendrde ara ara sızlama göğüs hasasiyeim var dokunnca ne kusma ne bulantı ne tiksinme hiç bişi yok herkes de aynı olmaz Dr da sordum ne güzel işte dedi her hamilelik kişiye özel dedi
Zbyd3 Melisssa3 ayy korkma duygunu çok ıyı anlıyorum 13 haftalıgım aynı durumdayım bugün biraz halsizdim hiç bir iş yapamadım orası ayrı bi üzücülük ama bi yandan bebegım benımle gibi hissettim “ben hamıleyım ” mi hissettim gerçekten bi ruh halide iyi bişey degil ama olsun 😄
ppmerlina Melisssa3 herkeste belirti olmak zorunda değil bitanem 9 ay boyunca mis gibi hamilelik geçirenler var. Ha psikolojik açıdan dersen ben de kendimi halen hamile gibi hissetmiyorum onu ancak kucağımıza aldığımız anda anlıcaz 🌹
1oglanannesi Melisssa3 🥲keske bendede sizin gibi gecse hamilelik butun gunu bisey yiyemiyirum midem çok bulaniyo ekmeyim kokusuna bile😮💨 7+3 iki hafdadir böyleyim
hamilesavis19 Melisssa3 bacım hiç acele etme olacak merak etme 😂bulantı yaşamayan arkadaşlarım elbet oldu, onların da çok büyük ödem sorunları vardı mesela. Her gebeliğin kendine özgü bir hikayesi var bunu anlamış oluyoruz.
Zbyd3 Melisssa3 aynısı aynısı . Ama ben biraz mutsuz olurken bu hallerime daha çok mutluyum ya kafama çok takıyorum kaybetme korkusundan🥹
beyzaasenaa 1oglanannesi bende 7+3teyim bir tık hafif geçiyor sabahları çok oluyo bulantım zorla kahvaltı yapıyorum folik asit için 4-5 saat sürüyor geçiyor sonra sağlıklı olsunlar da biz çekmeye razıyız.😇
smoms Melisssa3 benimde öyleydi haraketleri hissetmeye başlayınca tam olarak hamile hissettim yaklaşık 21 nci haftalarda..
Melisssa3 Kızlar içim rahatladı iyiki varsınız hepimiz sağlıcakla zamanında kavuşalım bebeklerimize herşeye evham ediyorum annelik şimdiden başladı galiba 😀💕
muhber Canim 18. Haftaya gireceğim neredeyse bende de ne bir bulanti ne bir kusma oldu hicbir belirti yok bende hala kendimi hamile gibi hissetmiyorum
minaaa20 Melisssa3 ay deli misiniz ya ne güzel işte dillendirip nazar değdirmeyim kendinize . Ben 6. 7. Aya kadar kustum çok zor bir durum. Çok şanslısınız
kyaas Melisssa3 herkesde farklı belirti gösterir ilk hamileliğimde benimde öyleydi ikinciye hamileyim 6.haftada bulantılar başladı hala devam ediyor çok kötü