5+1 gebeyim 6 haftalık ameliyatlı 5 haftalık gebeyim bilmeden 2 kere röntgen 4 kutu antibiyotik 2 kutu kan sulandırıcı felan kullandım 2 hafta önce karın ağrısı şikayeti ile gittiğim acilde öğrendim geve olduğumu dış gebelik dediler ama ihtimal vermiyorum kan değerlerim normal şekilde yükseliyor düşük riskimde var alttan muayene olmaya korkuyorum ve istemiyorum dünde doktor keseyi görmedi normal mi