Miray_simay Ben 6+5 hamileyim dün acayip mide bulantım vardı bugün hiç yok tedirgin oldum böyle olup bebeisi sağlıklı olan varmı daha önce de böyle belirtim birden kaybolup bebeğimin kalp atışınin durduğunu öğrendim 😔😔
october Miray_simay benim de dün bi kesildi belirtiler aklım çıktı göğüslerimin acısı bile gitti. sabah hemen doktora gittim maşallah iyiydi. doktordan çıkınca geri başladı 😀 alakası yok bence
Melisssa3 Miray_simay 9+4 haftalık hamileyim benimde bulantım, tiksinmem hiç olmadı sadece göğüslerim sızlıyor bir de sürekli uyku halindeyim korkmayın sağlıklıdır inşallah bebeklerimiz🙏🏻
Bykessra Miray_simay 8+1 deyim benimde en başından beri belirtilerim bir gün azalıp bir gün geri geliyor. Benimde kaybım var aynı endişeleri bende yaşadım. Merak etme normal belirtilerin dalgalanması
Miray_simay october aklım çıkıyor yemin ederim morelim çok bozuk bulantı olsa bir dert kesilse bir dert annelik çok başka çok 😔
Miray_simay Melisssa3 ay inşallah ayın 17 sinde randevum var çarşambaya kadar nasıl bekliycem bilmuyom😭
isimsiz19 Melisssa3 bende 9+5 benimde hiç olmadı göğüs ağrılarım da azaldı bel ve kasık karın ağrım var sadece