anneoluyorummm103 Doktor evde 1 hafta boyunca şeker takibi yapacaksın tokluk şekerin yüksek çıkmış dedi. Ama evde nasıl yapacağım sormayı unuttum yemek yemeden önce ve yedikten sonra mı ölçmem lazım yoksa sadece yemekten sonra mı? Günde 3 öğün ölç not al dedi
Nur124 anneoluyorummm103 kahvaltıya oturmadan açlık şekerini kahvaltiyi yaptıktan bir saat ve 2 saat sonra da tokluk şekerini olcebilirsin açlık 95 ve altı tokluk 145 ve altı olmalı
Bussam anneoluyorummm103 merhaba canım bende 19 haftalık gebeyim doktor şekerden şüphelendi sizinde bebek haftasına göre önde mi banada sabah kalkınca aç karna ölç sonra kahvaltı için ilk lokmayı ağzına aldığın saati baz alıp 1 saat sonra tekrar ölç dedi bir hafta diyet yapmadan yaptım biraz yüksek çıktı diyet verdi bir haftada diyetle deniyoruz diyetle tok karna düşük ama aç karna sınırda çıkıyor
curlyanne anneoluyorummm103 tokluk şekerini endokrin doktorum yemekten sonra 1 saat istiyordu ama kadın doğum doktorum biz de 2. saate bakıyoruz dediği için hem 1. hem 2. saat ölçüyorum. Yemek bitince değil ilk lokmayı aldığınız saatten itibaren sayıyorsunuz bir de
Nur124 anneoluyorummm103 ben yükleme yaptırmadım ama evde ölçüm yapıyorum 26 haftadan beri şuan 39+0 haftalık oldum bu şeker konusunda anladığım şu ki kafaya çok takmayın yani bazen yediklerinizden değil stresten bile yukselebiliyor kendini tutmak çok zor yalaan söyleyemeyeceğim ben pek tutamadım ama yoğurt şut kefir hiç eksik etmedim ve yürüyüş yemek yiyoeumm ya. Mesela 15 dakka. Evin içinde yürüyorum o dengeliyor toklukta 145 i çok gecmemeye çalışın sorun olmaz insAllah
anneoluyorummm103 Nur124 inşallah bende 1 hafta dikkat edebilmiştim sonrasında çok saldım ama meyve yememek beni zorlayacak teşekkür ederim 🙏
Fuunndaaa Benim doktorum günde sabah açlık bir saat sonra tokluk, yine aynı şekilde öğlen yemeği öncesi ve sonrası, akşam yemeği öncesi ve sonrası birde akşam 22.00 de ölçüm yapmamı istedi
anneoluyorummm103 Bussam detaylı ultrasona girdiğimde perinatolog bebeğin iri şeker yüklemesi mutlaka yaptır dedi doktoruma söyledim 22.haftada yükleme yaptırdılar ama bebek sadece 1 hafta önden gidiyor. Bugünde doktorum diyetisyene gönderdi pazartesi gününden itibaren de diyete başlayacağım inşallah yapabilirim ölçüm cihazıda aldım Allah yardımcımız olsun 😊 sizin şeker yüksek mi yoksa kontrol amaçlı mı bakıyorsunuz
Nur124 anneoluyorummm103 ya bazen tutamayabiliyorsun suçlama kendini canım öyle anlarda yoğurt ye yürüyüş yap sağlıkla kucağına al insAllah canım 🌸
Bussam anneoluyorummm103 bebeğimin cinsiyeti erkek 2 hafta önde gidiyor aşırı kiloluda değilim 19 haftalık daha kilo bile almadım aynı kilomdayım açlık şeker 95-100 arası çıkıyor tokluk diyetsiz yüksekti 180 lerdeydi diyetle 140 ın aşağısında çıkıyor ama açlık diyete rağmen hala aynı 95-100 arası değişiyor doktor şeker yüklemesi sonrası yüksek çıkacak büyük ihtimal dedi
anneoluyorummm103 Bussam açlık şekerininde yüksek olması hamilelikten mi acaba ailede genetik yatkınlık varda ondan mı acaba benim hamilelik öncesi açlık şekerim 80-85 arasıydı hep şimdi de değişmedi doğum sonrasıda kontrol edin bence inşallah bebişler etkilenmeden sağlıkla kucağımıza alırız zor bi süreç 😐
Bussam anneoluyorummm103 doğum öncesi 79 larda çıkardı hamileliliğün ilk aylarda da 79-80 çıkıyordu bu ay ne olduysa oldu