sirin41 sen yorulduğun için oda yoruluyor ben de Pazar günü 2 kere falan hareket etti baya korktum sabah sağlık ocağına gittim kalp atışı normal çıktı iş yaparken dinlene dinlene yapmamız gerekiyormuş biz yorulunca onlarda yorulduğu için hakaret etmiyorlar sıkma canını