ozy64 Net 20 yıl icmisligim vardır 14haftalik tup bebek gebesiyim 26 haziranda transfer oldum o günden bu yana 1 nefes bi içmedim çok kolay birseg değil bırakmayanlara saygı duyuyorum ama insan içindeki cana da kiyamiyor