doimom Kızlar kese şekline göre cinsiyet tahmini gerçekten doğrumu ? Örneğin yuvarlak ise kız, fasulye gibi ise erkek gibi net herkeste böylemiydi doğrumu çıktı çook merak ediyorum
Zelis_ozdrgn doimom Canım benimki öyleydi fasülye gibiydi böyle erkek yani şu ana kadar burada tahmin ettiklerimizin çoğu keseye göre hep doğru çıkıyor sonradan ben inanıyorum yani bu düşünceyeee
Esmakeskin Bende kese tam yuvarlaktı doktorda hatta kesen tam yuvarlak diye yorumladı benim kızım oluyor
Esmakeskin doimom ama sanırım herkeste tutmuyor benim bir arkadaşım da tutmadı mesela 😂 16 ya kadar sabretmen lazım 🫢