Momm123 Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 3 haftadır erken Doğum riskinden yatıyorum kasılmalarım 1 aydır var zaten ama sancım olmamıştı 2 gündür ara ara kasıklarım,karnım ve belim ağrıyor ama sürekli olan bi Ağrı değil son 2 saattirde mide bulantım başladı 3 hafta önce 1 cm açılmam var 35 inçi haftadayım Doğum habercisi olabilir mi bu belirttiler ?
Glasscandy Momm123 ben de 2 haftadır erken doğum riskiyle yatıyorum. 35. Haftadayım Gerçekten çok zor ve stresli sabır diliyorum size de.
Smye Momm123 riskin varsa bekleme canım olabilir mide ve bagırsak problemi Doğum öncesi sindirim sisteminin kendisini boşaltması bu her zaman böyle olcak değil ama git ni doktoruna nst ye girersin 😍
Momm123 Smye anladım canım devam ederse mecbur gideceğim çokta korkuyorum daha çok erken diye inşallah artmaz 😢🙈
Smye Momm123 çok erken degil güzel gelmişin ayrıca benimde erken Doğum riskim vardı bak bugün 39. Haftamdayım 1 cm acıklıkla taa buraya geldim yarın doğumu doktor başlatacak içini ferah tut inş 😍
Momm123 Glasscandy çok teşekkür ederim gerçekten artık sağ Salim doğsunda isterse bugün diyorum sizinde Allah yardımcınız olsun bebeğiniz kaç kg
Glasscandy Momm123 en son geçen hafta 2,5 kg dı. 36 dan sonra doğmasında bir sakınca olmadıgını söyledi doktorum