eezzgiiiiiii merhaba arkadaşlar maraş ta termal havuza gittim ama su sıcak değil banyo suyu gibi ılık daha 4 haftalık hamileyim sizce bir zararı olurmu
Minikmercimekk eezzgiiiiiii hiç tavsiye etmem. Kuzenim de düşük riski oluştu bu yüzden. Bence riske atmaya hiç gerek yok. Genede seçim senin..birsey olursa vicdan azabı çekersin
2prensesannesiiii eezzgiiiiiii ben gebe olduğumu bilmiyorken girdim lekelenmem oldu regl olacağımı düşünmüştüm hatta rahimde kanama alanım vardı 20 haftaya kadar düşük önleyici kullanmıştım 🙏🏻 sağlıcakla kucağınıza alın ki uyarı yazıyorlar gebeler giremez yazıyordu benim gittiğim termal otelde
eezzgiiiiiii 2prensesannesiiii bende yazmıyordu birde ben yeni öğrendim hamile olduğumu girdim su ılıktı öyle aşırı sıcak değildi ondan düşünemedim sonradan forumda gezerken gördüm korkuyorum inan