Gamzeli006 11+4 haftalık hamileyim ve bugün doktor bebeğimde sıkıntı oldugunu kafasında değişiklik ve ödem oldugunu söyledi cok korkuyorum basına böyle birsry gelen var mı ?
Gamzeli006 Hiçbir acıklama yapmadı sadece down sendromlu gibi konustu sıvı aldırmak ister misin dedi ? 😭
Gamzeli006 Beto suan 16+1 cok şükür kendiliğinden gitmiş ödem bugün 3 lü taramam var gönlünü ferah tut inşallah 💜
Gamzeli006 Nursemomm işim komik yani bana ödem var diyen prof ve riskli gebelik uzmanı . Baska sıradan bir yer kesinlikle yok öyle birsey demişti aynı gün . Diğer kontrolde prof da görmedi . İsyan etmemek lazım dua bütün kapıları acıyor 🙂
Gamzeli006 Beto 2 li tarama da sıkıntı görürse üçlü istiyo genelde doktorlar her ihtimale karşı yapalım dedi ödemden kaynaklı kan ve ultrason ile yapılıyo bekliyorum hatta suan 🙃 hastane de .