Kızlar merhaba bugün doktor randevum vardı 26 haftalık oldum. Amniyon sıvı fazlalığım vardı gecen aydan bu yana biraz daha artmış. Diyete de dikkat ettim ama neden arttı bilmiyorum. Doktorum sekerimi her gün ölçmemi istedi. Sıvı fazlalığı olup nasıl bi ilerleme oldu basına gelen varmı?