esenkymn Kızlar canım sürekli fastfood istiyor işte hamburger burger sosları ve 10.haftamdayım ayda 3 kez yiyorum çok mu sizce
meteniinannesi esenkymn O haftalarda bende çok yiyordum, canım hep hamburger istiyordu başka şeyleri micem almıyordu ama geçti. Kendimce ilerleyen zamanlarda sağlıklı beslenip dengelemeye çalıştım
october esenkymn ocak ayından beri tüp bebekteyim 3 kere yumurta toplama iki transfer derken öyle kısıtlamışım ki kendimi her şeyden hiç sağlıksız bişi yememiştim aylarca bak sıfır, şimdi hamileyim diye rahatlık geldi herhalde haftada 1 cips yiyorum 😅
baharbahce27 esenkymn bende çok olmasada ayda bir gün yiyorum maalesef canım istiyor. Keşke yemesek ama elde değil bazen🤷♀️☺️
Nsrin Diğer günler temiz beslenirsen sağlıklı yersen haftada bir kez bir öğün sorun yaratmaz yavrum.ama dikkat et diğer gunlerde
Nsrin esenkymn kendini çokta kısıtlama bence hergun yemiyormussin zaten.dedigim gibi uygularsan zaten zararı olmaz.herseyin fazlası zarar azı karar 🤗
Nsrin esenkymn bende hergun bir paket cips yemeden duramiyordum 🤣 maalesef güzel olan şeyler hep zararlı