İlla normal doğum olacak diye bir takıntınız yoksa riske atmayı göze alamazdım ben, normal doğum sezaryenden konforlu olabilir iyileşme sürecinde ama değer mi riske atmaya bilemedim, ilk sezaryenin nedeni neydi acaba? Benimde ilk doğumum sezaryen olacak boyum kısa olduğu için 150 min altını normal doğuma almıyoruz dediler bana da ben 148 im