Hbbffff ben nisan ayının 9 unda bir düşük yaşadım 5 ay oldu yani o zaman bana düşük olmasın diye kan uyuşmazlığı iğnesi vurmuslardi bu iğne ne kadar koruyor 6 ay diye duydum ama doğru mu ben gebelik düşünüyorum şuan o yüzden soruyorum
Blueeberryy Hbbffff kurtajdan sonra yapiliyo zaten hamile kalirsan genelde 28 de bakip tekrar yapiyolar eger hamileliginde kanama olursa yine yapiyolar